Povređena prava ličnosti Dragana Šolaka, presudio sud u Cirihu

Povređena prava ličnosti Dragana Šolaka, presudio sud u Cirihu

Okružni sud u Cirihu doneo je presudu kojom je utvrđeno da su Pink, Studio B, Informer i Dragan J. Vučićević povredili prava ličnosti suvlasnika Junajted grupe Dragana Šolaka, kao i da su ti mediji vodili medijsku kampanju Šolaka lažno ga optužujući i objavljujući neistine, saopštila je danas Junajted grupa.

Tuženi mediji na sudu nisu dokazali nijednu od tvrdnji koje objavljuju.

Švajcarski sud je doneo odluku da su tuženi mediji obavezni da isplate Šolaku obeštećenje u deviznom iznosu, u švajcarskim francima, da moraju da uklone stranice svih tekstova i linkove emisija na kojima su povredila prava ličnosti, kao i da se uzdrže od budućeg ponavljanja ovog dela i da objave sadržaj presude.

Pink, Studio B, Informer i Dragan J. Vučićević dužni su i da nadoknade tužiocu troškove postupka. Presudom je posebno zabranjeno glavnom uredniku Informera Draganu J. Vučićeviću da daje izjave koje krše lična prava Dragana Šolaka. Presuda Okružnog suda u Cirihu postala je pravosnažna 15. septembra.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.