Naučnici otkrivaju nove aktivne regione na receptoru ćelijske površine, proširujući obim za mete lekova za lečenje srčanih bolesti

Naučnici iz City of Hope-a, jedne od najvećih organizacija za istraživanje i lečenje raka u Sjedinjenim Državama i vodećeg istraživačkog centra za dijabetes i druge bolesti opasne po život, otkrili su nove molekularne mete na ćelijskom receptoru koji igraju važnu ulogu u kardiovaskularnoj regulaciji. . Nalazi bi mogli dovesti do poboljšanja lekova za srčana oboljenja, nesrećnog neželjenog efekta nekih terapija raka. Science Signaling je objavio studiju.

Istraživači Grada nade predvođeni dr Nagarajanom Vaidehijem, profesorom i predsedavajućim Odeljenja za računarsku i kvantitativnu medicinu u Beckman Research Institute of Citi of Hope, sarađujući sa timom na Univerzitetu McGill na čelu sa Stephaneom Laporteom, dr. ., otkrili su mehanizme na receptoru zvanom Angiotenzin II tip 1, ili AT1R, koji omogućavaju hormonima i lekovima da prenose informacije na površinu ćelije.

Otkrivanje ovih komunikacionih puteva omogućava naučnicima da preduzmu sledeći korak u dizajniranju ciljanih terapija za kardiovaskularne bolesti.

Studija je koristila kombinaciju računarskih metoda i eksperimenata za identifikaciju novijih mesta vezivanja za lek u receptoru AT1R što značajno proširuje obim potencijalnih ciljeva za razvoj lekova, posebno novih terapeutika koji utiču na aktivnost receptora kod srčanih oboljenja.

„Identifikovali smo ranije nepoznate domene i mehanizme unutar AT1R koji omogućavaju receptoru da se veže sa molekulima i prenosi specifične signale. Naš rad snažno sugeriše da ovi regioni nude obećavajuće ciljeve za nove tretmane kardiovaskularnih bolesti“, rekao je Vaidehi. „Jednako uzbudljivo je otkriće da postoji više mesta za vezivanje lekova na ovim proteinima koji se vezuju za AT1R, što nam otvara put da razvijemo novu klasu lekova sa manje neželjenih efekata za pacijente.

Trenutni lekovi deluju na AT1R receptor da bi izazvali specifične ćelijske odgovore, ali do sada naučnici nisu dekodirali mehanizme iza njih. U ovoj studiji, tim je kombinovao računarsko modeliranje sa vodećim pristupima u strukturnoj biologiji i farmakologiji kako bi otkrio signalizaciju unutar AT1R koja diktira odgovore receptora na ključne intracelularne puteve. Razumevanje nijansi iza ove interakcije će postaviti osnovu za istraživače da osmisle efikasne ciljane terapije za kardiovaskularne bolesti.